اس ام اس مارکتینگ

* بازاریابی پیامکی یا همان اس ام اس مارکتینگ یکی از کم‌هزینه‌ترین و پربازده‌ترین روش‌های بازاریابی محسوب می شود.

* بازاریابی پیامکی به مجموعه فعالیت هایی می گویند که توسط آن شما به جذب مشتری برای پیامک های تبلیغاتی خود می پردازید. در طی یک بازاریابی صحیح و اصولی توسط پیامک تبلیغاتی, شما می توانید افرادی را بیابید که به دریافت تبلیغات شما تمایل دارند.

* می‌خواهیم شما را با این شیوه ی تبلیغاتی بیشتر آشنا کنیم تا بدانید پیامک می‌تواند به جذب و مخصوصاً نگهداری مشتریان کمک زیادی خواهد کرد و استراتژی تبلیغاتی شما را نیز بهینه سازی می کند.

مزیت استفاده از بازاریابی پیامکی

عموم مردم در منزل خود تلویزیون دارند ولی امروزه تبلیغات تلویزیونی و برنامه های تلویزیونی جایگاه کمرنگی در زندگی مردم نسبت به گذشته دارند و افراد بیشتر وقت خود را با تلفن همراه سپری می کنند. این افراد پیامک های دریافتی خود را می خوانند، پس همین کافی است که متوجه شویم هیچ رسانه ای به اندازه پیامک قدرت رقابت ندارد.

در متن پیامک, شما می توانید لینک و شماره تماس خود را وارد کنید و در صورتی که مخاطبین از محصول شما رضایت پیدا کنند به سرعت قادر خواهند بود به پیامک شما پاسخ دهند و یا از طریق لینک های موجود به شبکه های اجتماعی و یا سایت شما بروند و محصولات و یا خدمات را بررسی کنند.

 اکثر پیامک ها چه تبلیغاتی و چه غیر تبلیغاتی زمان اندکی پس از دریافت خوانده می شوند. می دانیم که سرعت دسترسی به پیامک خیلی بیشتر از دیگر رسانه ها می باشد، مثلا در مورد برگزاری یک همایش و یا دوره آموزشی بهترین و موثرترین راه اطلاع که به زمان کوتاهی نیاز داشته باشد, ارسال پیامک خواهد بود.

اکثر مخاطبان دریافت کننده پیامک, وقت و حوصله کافی برای خواندن متن های طولانی ندارند و به سرعت از آن خارج خواهند شد، پس در مورد بازاریابی پیامکی, رعایت این مورد بسیار ضروری ست و هر چه متن کوتاهتر باشد ارزش بالاتری هم خواهد داشت.

اس ام اس مارکتینگ

هدف از بازاریابی پیامکی

می توانید به مشتری های فعلی خود در مورد محصولات جدید و یا تغییراتی که در مجموعه خود به وجود آورده اید اطلاع دهید, زیرا که برای فروش های بعدی مشتری نیازمند یادآوری برند و محصول شماست.

خوب است در زمان مناسبت های خاص با ارسال پیامکی به مشتریان خود یادآوری کنید که به یاد او هستید و نام برند خود را به آنها یادآوری کنید.

برای گسترش کسب و کار خود و به دست آوردن مشتری های جدید نیاز دارید بازاریابی پیامکی را راه اندازی کنید. زیرا بدون جذب مشتریان جدید، نمی توانید به این هدف برسید.

موارد استفاده از بازاریابی پیامکی برای مشاغل مختلف

  • معرفی محصول یا سرویس جدید
  • فروش یا پیشنهادات
  • اخبار مهم و اطلاع رسانی
  • یاداوری تحویل کالا و پیغام های تاییدیه
  • یادآوری روزهای مهم و خاص
  • خدمات مشتریان

همه شرکت ها شامل کسب و کار های محلی، رستوران ها، خرده فروشی ها، املاک، مدارس، آژانس های مسافرتی، هتل و نمایشگاه ها می توانند براساس خدمات و نیاز مشتری و مخاطبین خود از این سامانه استفاده کنند.

اس ام اس مارکتینگ

نکاتی برای موفقیت در بازاریابی پیامکی

محتوای پیامک ارسالی خود را باید منحصر به فرد کنید و لازم است بر تک تک کلمات متمرکز شوید زیرا تنها دروازه ارتباطی شما با مشتریانتان همین چند خط و کلمه خواهد بود.

پیشنهادات وسوسه انگیزی برای مشتریان خود مطرح کنید. به عنوان مثال تخفیف، تست رایگان و…

البته این نکته را در نظر بگیرید که متن ارسالی شما باید فریبنده و اختیاری باشد نه اجباری.

برای برخی از مشتریان, همین که تبریک تولد و یا تبریک مناسبتهای خاص را از شما دریافت کنند بسیار دلنشین خواهد بود پس بهتر است به علایق شخصی مشتریان خود اهمیت زیادی دهید.

خوب است خود را جای دریافت کنندگان پیامک های تبلیغاتی خود بگذارید و کیفیت محصولات و خدماتتان را از دیدگاه آن ها بررسی کنید تا بتوانید راه انتخاب رقبا را برای مشتریانتان ببندید.

متن پیام شما می بایست کوتاه و متمرکز باشد. در بازاریابی پیامکی فرصتی برای اشتباه و آزمون و خطا ندارید. از بیان جزئیات غیرضروری در متن پیام خودداری کنید. مخاطبان خاص و مورد نظر خود را بشناسید و مستقیماً با آنها صحبت کنید.

در انتها اگر قصد گسترش کسب و کار خود را دارید ولی زمان و توان مالی بالایی برای سرمایه‌گذاری در بخش تبلیغات ندارید و یا حتی اگر تمام تمرکز خود را روی بخش تبلیغات می خواهید بگذارید بهتر است در کنار بهره گیری از دیگر شیوه ای تبلیغاتی، از اس ام اس مارکتینگ هم استفاده کنید. استدیو تی آرت در این زمینه می تواند در کنار شما برای پیشرفت روز افزون کسب و کارتان همراه شما باشد.

جهت مشاوره اس ام اس مارکتینگ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09120644766

    ×

    Powered by WhatsApp Chat

    × ارتباط با کارشناسان تی آرت