لینکدین تخصصی‌ترین شبکه اجتماعی دنیاست که به طور حرفه ای برای معرفی کسب و کارها و ارتباط میان متخصصان و مدیران طراحی شده است. شما بنابر اهدافی که برای بازاریابی در لینکدین و گسترش کسب و کار خود انتخاب کرده‌اید, می‌توانید نحوه استفاده از این شبکه اجتماعی برای دستیابی به آنها را مشخص کنید. بسیاری از اکانت‌های ساخته شده در این شبکه اجتماعی واقعی هستند و این جزو یکی از ویژگی‌های مثبت لینکدین به حساب می آید. زیرا می توانید به نتایج و آمارهای آن اعتماد بیشتری کنید و به صورت مستقیم با مدیران و متخصصان در ارتباط باشید. همچنین این امکان را هم به وجود می آورد که به پروفایل واقعی افراد و برندها دسترسی داشته باشید. حقیقتا لینکدین یکی از بهترین بسترهای بازاریابی B2B در دنیاست و این امکان را فراهم می کند که محصولات و خدمات‌مان را به مدیران ارشد کسب و کارهای مختلف معرفی کنیم.

پس از مشخص کردن اهداف کلی کسب‌وکار خود باید به چگونگی تاثیر لینکدین روی آنها پرداخت. بر طبق آمار و ارقام موجود، لینکدین در تحقق برخی از اهداف، عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر شبکه های اجتماعی دارد:

استخدام و جذب نیروی انسانی

شبکه اجتماعی لینکدین جزو یکی از منابع مهم تأمین نیروی انسانی حرفه ای و توانا به شمار می رود.

افزایش آگاهی نسبت به برند

 اساس کار لینکدین بر پایه ایجاد شبکه‌ای از روابط حرفه‌ای است که این توانایی را دارد که با در معرض نمایش قرار دادن برند شما, به رشد معروفیت و شهرت آن کمک کند.

مدیریت و بازاریابی لینکدین
مدیریت و بازاریابی لینکدینمدیریت و بازاریابی لینکدین

تولید مشتری راغب

مخاطبین لینکدین در مقایسه با بازدیدکنندگان سایر شبکه‌های اجتماعی چندین برابر بیشتر به مشتری راغب تبدیل می‌شوند.

افزایش اعتبار

لینکدین با زیربنای تخصصی و حرفه‌ای خود، امکان انتشار محتوای مفید برای کاربران را فراهم کرده است که همین محتوای مفید و حرفه ای می‌تواند به افزایش اعتبار کسب‌وکار کمک کند.

گسترش کسب و کار به کمک لینکدین

برای حضور فعال در محیط لینکدین باید یک سری از اصول و قوانین رعایت شوند زیرا هر چه بتوانید برندسازی بهتر و شبکه‌سازی قوی‌تری داشته باشید، در ادامه خواهید توانست وسعت فعالیت کسب‌وکار خود را بیشتر کنید. البته برای تحقق این منظور باید موارد زیر را باهم در نظر بگیریم:

مشخص کردن اهداف

موفقیت در هر شبکه اجتماعی با داشتن اهداف واضح و قابل اندازه گیری ممکن می شود. اهداف باید کاملا مشخص و برنامه ریزی شده باشند و حتی راه و روش های رسیدن به آن هم تا حدودی مشخص شوند.
باید اهداف کلی شرکت شناسایی شوند تا بتوان در ادامه به جذب مشتریان راغب, افزایش ترافیک سایت, کسب اعتبار در حوزه ی فعالیت کسب وکار و … پرداخت.

داشتن یک پروفایل حرفه‌ای و کامل

لینکدین فضایی ست که در آن خبری از عکس های فیک و نام های کاربری عجیب نیست. در حضور مدیران و متخصصان حوزه های مختلف باید رفتار حرفه ای داشته باشید برای مثال نام کسب‌وکارتان را کامل و درست وارد کنید, در مورد زمینه ی فعالیت خود شفاف و واضح بگویید, علاوه بر وارد کردن آدرس سایت, اطلاعات تماس و دسترسی نیز درج شود.

مشخص کردن زمینه ی فعالیت

طبیعتا اگر دوست داشته باشید که با هم‌صنفی‌ها، مدیران، متخصصان حوزه فعالیت خود در ارتباط باشید باید در مورد صنعتی که در آن کار می‌کنید اطلاعاتی شفاف و واضح را درج کنید تا افراد خیلی راحت بتوانند شما را پیدا کنند.

تا می‌توانید از فضای لینکدین برای بازاریابی و تبلیغات، برقراری ارتباط مستمر، تولید محتوای جذاب و شبکه‌سازی استفاده کنید. این فضا به شما کمک خواهد کرد تا بیشتر دیده شوید و بتوانید کسب‌وکار خود را به بهترین شکل به دیگران معرفی کنید.

جهت مشاوره ایمیل مارکتینگ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09120644766

    ×

    Powered by WhatsApp Chat

    × ارتباط با کارشناسان تی آرت