ثبت نام در سایت ای نماد ( دریافت نماد الکترونیک سایت ) + آموزش

ثبت نام در سایت ای نماد ( دریافت نماد الکترونیک سایت ) + آموزش


ثبت نام در سایت ای نماد ( دریافت نماد الکترونیک سایت ) + آموزش

نماد اعتماد الکترونیکی(ای نماد)، نشانی است که به وسیله مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت داده میشود. کسب و کارهای متقاضی دریافت نماد اعتماد باید به وبسایت ای نماد مراجعه نموده و پس از ثبت نام و آپلود مدارک خواسته شده در وبسایت، منتظر مانده تا مدت زمان قانونی طی شود و نماد اعتماد را دریافت نمایند.  

  • متقاضیان حقیقی: 
  • عکس مجوز فعالیت  
  • تعهدنامه شخص حقیقی 
  • متقاضیان حقوقی: 
  • عکس آگهی روزنامه رسمی 
  • عکس اصل اساسنامه 
  • آگهی آخرین تغییرات آدرس 
  • آگهی آخرین تغییرات اسامی اعضای هیئت مدیره  
  • آگهی آخرین تغییرات موضوع فعالیت شركت  
  • تعهدنامه شخصیت حقوقی 
  • تصویر پروانه / مجوز فعالیت 

 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد 

در ابتدای ثبت نام در سایت ای نماد , دریافت نماد الکترونیک سایت به وب سایت ای نماد وارد میشویم. بعد از ورود روی گزینه ایجاد حساب کاربری کلیک میکنیم.  

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد

بعد از تایید، به ایمیل خود رفته و ایمیل فعالسازی دریافت شده از طرف سایت ای نماد را باز کرده و لینک فعالسازی را کلیک میکنیم. سپس به طور مستقیم به پنل کاربری وارد میشویم. اطلاعات کاربری خود را وارد نموده تا بتوانیم روند درخواست دریافت نماد اعتماد را ادامه دهیم. 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد

 

در قسمت پنل کاربری، کادر تکمیل اطلاعات را باز نموده و برروی ((تکمیل فرم اطلاعات)) کلیک میکنیم.  

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد

 

در گام بعدی، از کادر تکمیل اطلاعات((بارگذاری مدارک)) را انتخاب میکنیم. 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد

 

مدارک خواسته شده را باید در فرمت jpg و حجمی تا ۲۰۰ کیلو بایت آپلود کنیم. سپس روی گزینه ((احراز اطلاعات)) را کلیک میکنیم. 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد

در این منو باید یک کد را با تلفن همراه خود به شماره گفته شده پیامک نماییم و پس از ۱۰ دقیقه از سامانه خارج شده و مجددا وارد شویم. در گام بعدی هم در جهت تایید شماره تلفن ثابت خود، با شماره گفته شده تماس گرفته و کد خواسته شده را وارد مینماییم. از پنل کاربری بیرون آمده و منوی کسب و کار را باز کرده و گزینه ((افزودن کسب و کار)) را انتخاب مینماییم. 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد

 

پس از تکمیل فرم بالا، در قسمت ((افزودن دامنه کسب و کار))، باید آدرس دامنه فروشگاه اینترنتی خود به عنوان نمونه www.tiartstudio.ir را وارد میکنیم. نوع فعالیت را ((غیر صنفی)) انتخاب میکنیم. سپس ذخیره کرده و حالا از کادر کسب و کار بر روی ((مدیریت کسب و کار)) کلیک میکنیم. 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد

 

دکمه ((تاییدیه فنی)) را انتخاب نموده و منوی زیر را خواهیم دید: 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد

 

با انتخاب ((لیست خدمات و مجوزها)) به صفحه ذیل منتقل میشویم: 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد

 

باید هر چهار قسمت در این صفحه را پر نماییم. اگر خدمات انتخابی مد نظر ما نیاز به مجوز داشته باشد به صفحه ذیل منتقل میشویم: 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد

 

در همین راستا اسکن مجوز خود را در این صفحه بارگذاری کرده و ذخیره میکنیم: 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد

 

روی دکمه ((تکمیل فرم نظرسنجی)) کلیک نموده و پس از تکمیل آن، روی ذخیره کلیک میکنیم تا وارد صفحه زیر شویم: 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد

 

احراز اصالت هر سه مورد بالا در این صفحه اجباری است. 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد

 

روی ((ارسال پرونده جهت بررسی کارشناس)) کلیک میکنیم و با این پیام روبرو میشویم: 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد

 

بعد از تایید این پیام، ویرایش اطلاعات غیرممکن میشود.  

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد

 

بعد از تایید از سوی کارشناس، وضعیت به حالت ((بررسی مدارک فیزیکی)) تغییر پیدا خواهد کرد. روی ((دریافت تعهدنامه)) کلیک میکنیم. 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد

 

بعد از اخذ تعهدنامه، آن را پرینت کرده و پس از تکمیل آن، در دفترخانه اسناد رسمی امضا میکنیم و به همراه اصل مدارکی که در وبسایت آپلود کردیم به صندوق پستی ۱۴۱۵۵-۶۳۸۵ ارسال میکنیم. بعد از تایید مدارک، وضعیت به حالت ((در حال بررسی توسط مدیر)) تغییر مییابد. 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد

 

در انتهای ثبت نام در سایت ای نماد بعد از تایید مدیر، وضعیت به حالت ((تایید نهایی)) تغییر مییابد.  

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد 

مراحل ثبت نام دریافت نماد اعتماد

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ×

    Powered by WhatsApp Chat

    × ارتباط با کارشناسان تی آرت