تبلیغات آنلاین چیست؟

آیا تا به حال روی تصویری در اینستاگرام دو بار ضربه زده اید‌‌‌، نسبت به ویدیویی در فیس بوک واکنش نشان داده اید یا روی نتیجه جستجو در Google کلیک کرده اید‌‌‌، اما بعد از آن متوجه شده اید که این یک تبلیغ است؟

شاید هیچ وقت متوجه نشده باشید که این یک تبلیغ است – شما فقط فکر ‌‌می‌کردید که این یک عکس زیبا از یک سگ است. بیش از هر زمان دیگری‌‌‌، تبلیغات ‌‌می‌توانند از لحاظ روشی‌‌‌، مرتبط‌‌‌، هدفمند و مفید باشند به گونه ای که قبلاً هرگز امکان پذیر نبوده است. به طور خلاصه‌‌‌، تبلیغات امروز محتوا هستند. اما فضای تبلیغات آنلاین در حال تغییر است. سیستم عامل‌‌‌های جدید‌‌‌، انواع تبلیغات و قابلیت‌‌‌های هدف گیری دائماً ظاهر ‌‌می‌شوند.

تبلیغات آنلاین چیست؟تبلیغات آنلاین چیست؟

تبلیغات آنلاین هنر استفاده از اینترنت به عنوان وسیله ای برای انتقال پیام‌‌‌های بازاریابی به مخاطبان مشخص و مورد نظر است. برای جذب ترافیک وب سایت و قرار گرفتن در معرض نام تجاری مفید است‌‌‌، اما اول و مهمتر از همه‌‌‌، تبلیغات آنلاین برای ترغیب مشتری هدف برای انجام یک کار خاص – مانند خرید) طراحی شده است.

انواع مختلف تبلیغات آنلاین

انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین وجود دارد – یا تبلیغات اینترنتی / تبلیغات اینترنتی که در غیر این صورت شناخته ‌‌می‌شود – و دانستن اینکه از کجا شروع ‌‌می‌شود دشوار است. برای کمک به ما‌‌‌، مهمترین انواع تبلیغات آنلاین را برای شما در نظر گرفته ایم:

  • تبلیغات شبکه‌‌‌های اجتماعی

  • بازاریابی محتوا

  • بازاریابی ایمیلی

  • SEM (تبلیغات موتور جستجو) – از جمله PPC

  • نمایش تبلیغات – از جمله تبلیغات بنر و هدف گذاری مجدد

  • تبلیغات موبایل و …

1. تبلیغات در شبکه‌‌‌های اجتماعی

هنگا‌‌می‌که یک استراتژی بازاریابی در شبکه‌‌‌های اجتماعی روشن ایجاد کردید‌‌‌، ‌‌می‌توانید شروع به بررسی تبلیغات در سیستم عامل‌‌‌های رسانه‌‌‌های اجتماعی کنید. اکنون اکثر سایت‌‌‌های رسانه‌‌‌های اجتماعی به راحتی به تبلیغ دهندگان این امکان را ‌‌می‌دهند تا از دسترسی خود استفاده کرده و محصولات خود را از داخل سیستم عامل تبلیغ کنند.

2. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی دیگر از روشهای عالی برای رساندن نام تجاری و پیام در مقابل افراد مناسب است. تمرکز اصلی آن این است که با بهبود SEO سایت‌‌‌، ترافیک ارگانیک را به یک وب سایت جذب کنید‌‌‌، اما هنگا‌‌می‌که استراتژی و محتوا را در نظر گرفتید‌‌‌، ‌‌می‌توانید با پرداخت هزینه برای نمایش محتوا در وب سایت‌‌‌های مربوطه‌‌‌، میزان دسترسی و جذابیت آن را افزایش دهید. تبلیغات بو‌‌می‌، نوعی رسانه پولی‌‌‌، روشی هوشمندانه برای ایجاد آگهی است که از موضوع سایتی که در آن قرار گرفته پیروی ‌‌می‌کند‌‌‌، یعنی به صورت عمدی طراحی شده است تا مانند رسانه ای باشد که در آن ظاهر ‌‌می‌شود و گاهی اوقات به عنوان تبلیغاتی نیز شناخته ‌‌می‌شود. یا محتوای حمایت شده!

تبلیغات آنلاین چیست؟ و انواع آن

3. بازاریابی از طریق ایمیل

ایمیل مارکتینگ باید بخشی جدایی ناپذیر از ارتباطات آنلاین شما باشد زیرا راهی مهم برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی شماست.

4. بازاریابی موتور جستجو (SEM)

بازاریابی موتور جستجو برای افزایش نمایان بودن وب سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) با پرداخت هزینه برای نمایش در موتورهای جستجو مانند Google طراحی شده است.

5. نمایش تبلیغات

تبلیغات نمایشی زمانی است که تبلیغات شما – که معمولاً از عکسها‌‌‌، فیلمها‌‌‌، گرافیکها یا محتوای رسانه‌‌‌های غنی تشکیل شده است – در وب سایتهای شخص ثالث قرار ‌‌می‌گیرد که با کلیک بر روی آنها‌‌‌، کاربر دوباره به وب سایت خود ارجاع ‌‌می‌شود. اصطلاحا تبلیغات کلیکی یا بنری می گویند .

6. تبلیغات موبایل

با توجه به اینکه بسیاری از ما بخش بزرگی از روز خود را با استفاده از تلفن‌‌‌های هوشمند خود سپری ‌‌می‌کنیم‌‌‌، جای تعجب نیست که تبلیغ کنندگان از تبلیغات موبایل برای جلب نظر مشتریان خود استفاده ‌‌می‌کنند.

7. استفاده از بازاریابی برنامه­ای برای تبلیغات آنلاین

بازاریابی برنامه ای‌‌‌، روند خودکار خرید موجودی تبلیغات دیجیتال در زمان واقعی‌‌‌، یک پدیده در حال رشد (و پیچیده) است. این الگوریتم‌‌‌هارا در معرض نمایش محصول یا خدمات یک تبلیغ دهنده در یک مشتری خاص‌‌‌، در یک زمینه مرتبط قرار ‌‌می‌دهد.

8. پرداخت با هر کلیک PPC

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) مفهوم آنها را درست در نام توضیح ‌‌می‌دهد. اینها تبلیغاتی است که تبلیغ کنندگان فقط با کلیک کاربر بر روی آنها هزینه ‌‌می‌کنند و این به قدرت PPC به عنوان ابزاری کمک ‌‌می‌کند. اگر آگهی توسط 100 نفر مشاهده شده باشد و فقط 1 نفر روی آگهی کلیک کرده باشد‌‌‌، هزینه آگهی فقط به 1 مورد کلیک ‌‌می‌کند. تبلیغات PPC معمولاً متنی است و در صورت وجود دارای تصویر کوچکی است. به خاطر داشته باشید که 64.6٪ از افراد وقتی به دنبال خرید آنلاین کالایی هستند روی تبلیغات Google کلیک ‌‌می‌کنند.

9. بازاریابی مجدد

بازاریابی مجدد (یا هدف گذاری مجدد) نوعی تبلیغات آنلاین است که دقیقاً همان کاری را که ‌‌می‌گوید انجام ‌‌می‌دهد. این فناوری مبتنی بر کوکی به معنای واقعی کلمه کاربر را در سراسر اینترنت دنبال ‌‌می‌کند تا مجدداً به او بازاریابی کند. آمار نشان ‌‌می‌دهد که تنها 2٪ از ترافیک وب در اولین بازدید تبدیل ‌‌می‌شود‌‌‌، این بدان معنی است که 98٪ از کاربران بدون تغییر سریع بلافاصله خارج ‌‌می‌شوند. این کاربران پس از ترک وب سایت با دیدن نکات ظریف (تبلیغات) هدف قرار ‌‌می‌گیرند و آنها را در مورد علاقه قبلی خود یادآوری ‌‌می‌کنند.

10. بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته در حالی که برای هر فروشی که انجام ‌‌می‌شود پورسانت کسب ‌‌می‌کند‌‌‌، محصول شرکت را تبلیغ ‌‌می‌کند. این اساساً یک قرارداد تبلیغاتی 3 طرفه بین تبلیغ کننده‌‌‌، ناشر و مصرف کننده است. این به طور گسترده ای توسط وبلاگ نویسان که تعداد زیادی دنبال کننده دارند و به دنبال کسب درآمد منفعل هستند‌‌‌، پذیرفته شده است.

تبلیغات آنلاین چیست؟ و انواع آن

جمع ­بندی

یک راه حل برای کسب و کار شما وجود دارد. هنوز آماده نیستید که هیچ پولی خرج کنید؟ با یک استراتژی تبلیغاتی رسانه اجتماعی یا ارگانیک شروع کنید. اگر آماده هستید که هزینه تبلیغات را به سطح بعدی برسانید‌‌‌، یکی از این نوع تبلیغات آنلاین را امتحان کنید: PPC‌‌‌، تبلیغات نمایشی‌‌‌، بازاریابی مجدد‌‌‌، SEM‌‌‌، تبلیغات پرداخت شده در شبکه‌‌‌های اجتماعی یا تبلیغات ویدیویی. راه حل‌‌‌های خلاقانه‌‌‌، مانند Undertone‌‌‌، به بزرگترین مارک‌‌‌هاکمک ‌‌می‌کند تا با استفاده از انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین‌‌‌، بیانیه‌‌‌های آنلاین را با فناوری نوآورانه بیان کنند. هر مشاغل جایگاه خاص خود را دارد و یافتن یکی (های) مناسب ‌‌می‌تواند مخاطبان مورد نظر را برای رشد به وجود آورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ×

    Powered by WhatsApp Chat

    × ارتباط با کارشناسان تی آرت